Monday, April 27, 2009

誰比誰更需要

其實最近自己也很苦惱
我說過一個人只能守護一個人
而現在撐得有點搖搖欲墜

所以完全沒有心力去當好人
雖然平常熱血的時候會拔刀助人
但對陌生人額度也就一次僅此

唯一能把我從坑裡暫時撈出來的
大概只有那些我在意的人的喃喃低語吧
也只有這種時候我不會care自己滿身泥濘見不得人

能有勇氣向我這樣冷淡的人求援肯定不是尋常小事
那份信任是一種溫暖
足以不假思索去握住另一雙其實同樣冰冷的雙手

不只一次說
love recieved from my family and friends... is much more than i deserve, and i never know how possible i can repay

probably i am also too stupid to always devote my passion to something not meant for me… if being alone is my destiny, then maybe i should try to be happier just for those people still around me...


No comments: